Головна Скарги та апеляції  

Розгляд скарг та апеляцій

1. Всі винесені рішення Органу сертифікації, що стосуються робіт з оцінювання відповідності, можуть бути оскаржені замовником сертифікаційних робіт/робіт з оцінки відповідності у встановленому системою управління якості Органу сертифікації (далі – ОС) порядку.
2. Діяльність ОС з розгляду скарг та апеляцій визначена у ПЯ-01 «Положення про апеляційну комісію».
3. Подання скарги/апеляції повинно бути не пізніше 10-ти денного терміну з моменту отримання заявником рішення ОС, яке оскаржується.
4. Для подання скарги/апеляції замовник надає оригінал звернення в ОС з детальним описом суті скарги/апеляції та копії документів, що були надані від ОС заявнику та містять рішення, що оскаржуються.
5. Апеляційна комісія проводить розгляд скарги/апеляції не пізніше 30-ти денного терміну від дати її реєстрації в ОС.
6. Замовник має право бути присутнім на засіданні Апеляційної комісії під час розгляду (окрім моменту прийняття рішення) даного питання за умови визначення у зверненні даної необхідності.
7. Результати розгляду скарги/апеляції повідомляються замовнику письмово не пізніше 14-ти днів від дати засідання Апеляційної комісії.